15 Haziran 2010 Salı

Taylor'a küfür etmek istiyorum!

Taylor derken, Lautner olan. Swift değil merak etmeyiniz, dalmayınız bana falans :P
Yavrum, evladım, Sayın Lautner. O son GQ fotolarınız nedir ööğyle? Kalbim çıkıyodu lan az kalsın yerimden. Hayvan!
İlk tepkim şuydu; 'mına koyam! Ağzım beş karış açık. Tam da o anda bir elimde RedBull, kanatlandırıyor. Diğerinde de Cheetos, aşağı çekiyor. Hayır bi de ipneden çıkmadı Tıvaylaytlı zımbırtı. Boşa kilo alıyorum falans vatevır :D
Teylır'a geri dönelim. Bir resim var ki böyle siyah-beyaz gibi. Uzanmış yan yan. Altında kotumsu bişiy var. Kaslar yine fora. Elinde de su, içiyor -gerçi başka napcaksa?
Ama bir seksii bir seksii. Yanımda olsa atcam yatağa piçi :D
Sonra bitane daha var; sarı üstü açık bi arabanın üstünden ters takla atıyor. Havalarda yine malak :D Bir gün düşcek kafaüstü, beyin patlıcak ama neyse :D Ama surayı o an bile çok şeker, buna şaşıyorum.
Bitane var kiii asıl yakan bu oldu. Beyaz bi atlet giymiş bu mal. Yakın çekim. Öyle güzel bakıyor ki. Yemin ediyorum libidom arttı. Kolundaki saatte fena cool yani.
Sonracığımaağ, bitane daha var yakan. Yatağa uzanmış. Yine tema siyah-beyaz. Üzerinde bir hırka var. Fena bakıyor yalnız. Gel Julliet yanıma der gibi kanmam falan.
Sktr la ne kanmam. Uzak olmasak yanındaydım şuan.
Anaaağğ! Cheetostan bişiy çıktı laağ! Durun neymiş bakalım. Garip bir dövme ama güzel. Yapıp geliyorum.
Yakıştı lan. Valla. Cuma günü bunu kesin gerçek sanarlar son havam olur okulda.
Zaten karneyi aldıktan sonra vın. Bir daha o okula dönen dop olsun :D Okul değiştiriyorum da.
Şu poster zımbırtısı çıkmadı daha ona yanarım. Neyse biraz daha tüketiyim bari. Ama yok yani. Öff dertlendim. Neyse, Julietta'dan bu kadar beyler hanımlar :D Kiss, xoxo.
İşte o resimler;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder