21 Haziran 2010 Pazartesi

Öffff.


Lanet olsun. Hayat iyice boka sarıyor. Gitmeyi dilediğim okulda yabancı dil açılmayacakmış. İstemediğim başka bir okula gideceğim şimdi. Öyf.
Geçen seneden kalan derslerin sınavları da kampa denk geliyor. Aq böyle işin ya.
Geçen gün baya bir kola içmiştim. Midemi bozdum. Tuvalete taşına taşına 10 kilo vermişimdir. Ama koladan değil bence, gel de bunu annişe anlat. Kolayı yasakladı bana yaa o.O Kolayıııııı! Off öleyim ben yaa :(
PuCCa'nın kitabını bitirdim, onun hakkında her şeyi öğrendim ihihi :D Bree Tanner'ı kampta okumayı planlıyorum :D
Fanta Festivaline Şebo geliyo lan. Gitmem lazım hemide acilen. Tapıyorum o karıya ya! O mükemmel sesine, şarkılarına falan. Üşenmedim bugün hep indircem indircem dediğim albümlerini indirdim. Çakıl Taşları'nı dinliyorum şuan. Sonra My Immportal geliyor ardından. Ondan sonra da Zombieee!!! :D
Off. Mal cesaretiyle anneme dedim ağda al. Kampa gidiyoruz kıllı fadik gibi gitmeyelim. Kremim var ama. Bi cesaret işte ağda yapasım geldi. Off. Bu aralar iyice küfürbazlaştım. Annem o lanet kağıdı çekerken küfür etmezsem iyi.
Korkuyorum yaa. Neyse yapcaz artık başka yolu yok.
Bugün çok sinirliydim ya. 15:35'de kalktım. Müjdeyi verdi annem. Açılmıyormuş sınıf diyerekten. Neyse kahvaltı yaptım. Sofrayı bana toplattırdı. Ben orda arkadaşlarımla konuşuyorum MSN'de. Neyse geldim geri oto-iletime takmışlar. Midem bulanıyo demiştim bir de. Yeşil çay & peynirden. Teyze oluyoruz diyolar :D Sözde hamileyim :P Taylor'dan. Adını da Tay'le ismimizin birleşimi koycaklarmış. Attım tribimi ben Venüs koycam diye ki istiyorum aslında koymak. Vanessa Venüs Lautner. Oy <3
Neyse tepem attı çıktım. Niye alındında ettinde falan.
Dün de çok sinirliydim. Bu konuyu açmak istemiyorum. Saçma bir durum çünkü. Aramıza girmiş gibi hissetmek nedir ya? Sanki biz ona üvey evlat gibi davranıyoduk. Tee geçen yaz olan bir şeydi anlattığımız. Ben hepsini kardeşim gibi görüyorum, eminim diğerleri de öyle. Ama nedir araya girmiş gibi hissetmek Allah aşkına? Aramıza girmiş olsa belli ederdik bir şekilde dimi? Öff.
Twitterım için BG yaptım. Bok gibi oldu ama içindekiler yeter.
Dizi izliycem sanırım. Ne izlesm onu da bilmiyorum. Neyse buluruz bişiy şimdi :D
Hadi öpüldünüz xoxo :)
Ayyyy xoxo demişkeennn. Nedir şu Küçük Sırlar yahu? Iyyy Gossip Girl özentileri. Sırf Burak için izlicem varya. Ayy gül gül ölürüm heralde ehueheuehu.
Zombieee <3<3
Bye <3

4 yorum:

  1. baya garip bir gün geçirmişsin xD xD
    En sondaki konu çok ilgimi çekti.ben çok sinir oldum o diziye Blair Merve Boluğurmuş yok devenin bale pabucu xD ben izlemeyeceğim sen bana anlatırsın nasıl birşey olduğunu xD

    YanıtlaSil
  2. Ahaha tabii kii :D Ama heralde bende bir bölüm dayanabilirim :D

    YanıtlaSil
  3. xD xD En azından ne kadar çok kopya çekmişler onu söylersin xD

    YanıtlaSil