17 Haziran 2010 Perşembe

Eğer erkek olsaydım...


Ah ulan ah. Eğer erkek olsaydım varya.
Gerçi kız olmaktan mutluyum ama neyse.
Neyse eğer erkek olsaydım, heralde acayip piç bişey olurdum. Komik, yakışıklı bişiy olurdum. Rap dinlemeyen, Rockçı ve Emo olmayan bir erkek olurdum. Arada R&B/Hiphop takılırdım o başka. Ouuf dans pistlerinin tozunu dumana katardım.
Saçlarımı hep şölelerdim. Yada Zac'in HSM'deki saçları gibi olurdu. Asla Rob gibi yapıp eleştri almazdım falan :D
Twilight gibi serileri okuyan ve bayılan bir erkek olurdum.
Romantik bi çocuk olurdum. Kız arkadaşıma hep iltifat ederdim. Çiçek falan verirdim. Hatta azıtırsam odasının önünde serenat yapardım. Sesimde güzel olurdu hani.
Sakal-bıyık bırakmazdım. Süt çocuk olurdum.
Converse ayakkabı-kot-tişört veya gömlek giyerdim hep. Denize girerken şu uzun şortlardan giyerdim. Gece yatarken de sadece eşofman altı giyerdim.
Fena kas yapardım. Böyle gören kızlar hayran kalırdı.
Vücudumda kıl-tüy bırakmazdım. Cillop gibi bir delikanlı olurdum anam avradım olsun.
Küfürü gerekmedikçe kullanmaz, ağzıma sakız etmez veya hava yapmazdım.
Esmer bişiy olurdum herhalde. Ve heralde elamsı bir göz rengim olurdu. Çünkü babama çekerdim, anneme değil.
Dış güzelliktense iç güzelliğe önem verirdim. Tamam, görünüm önemli ama ne güzel kızlar var içi orospu. Ne çirkin kızlar var masum.
Asla ama asla kızlara laf atmaz, mal mal gözümü dikmezdim.
Kavga falan olursa döverdim lan herkesi. Ouf. Benimle kavga eden kan revan içinde kalırdı. O derece.
Ah ulan ah. Keşke erkek olsaydım.
Ya da keşke şu anlattığım şekilde bir çocuk bulabilsem. Ama nerdeeee...
Not: resim olarakta ilk aşkımı koydum hani :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder