16 Haziran 2010 Çarşamba

Ayy Ayy Ayyy!

Ne kadar sıkıcı bir gün Tanrım!
Aşırı sıcak. Götüm bile terliyo düşünün.
Neyse neyse ben ondan değil başka bişiyden bahsetmeye geldim.
Bizim sınıfta -gerçi artık eski okulumdaki eski sınıfımda diyim- bir Sülük var. Ay cidden sülük yani.
Öyle gıcığım ki ona. Ha bir de tesadüfe bakın ki bu Sülük benim sinir olduğum Taylor Swift'e benziyor. Öyle böyle değil ama ya. Tavırlar aynı salaklık, tip aynı, saçlar bile aynı lan. Onu geçtim abi dişlerde mi aynı olur ya?
Bi de öyle bi sürtük ki. Diyosun kesin vermiştir birilerine. Ama vermemiştir. Sadece lafta kalır ya hani bazılarının. Öyle.
Ay bir sevgilisi vardı. Cicik böyle Cicik şöyle. Ayy diyodum ver şuna da kurtulalım. Veya diyodum Cicik terk et şunu.
Lan bedduam tuttu. Bunlar bir ara ayrıldı. Sonra noldu tam anlayamadım ama bir olay oldu sınıfta. Durun anladığım kadarını anlatıcam.
Bi kız var bizim sınıfta. Ayran diyelim. Şimdi bu Cicik, msn'de Ayran'ı mı eklemiş naapmış. Ayran da kabul etmiş. Konuşmuşlar falan. Sonra bizim Sülük'le kavga ediyolar. Ayran diyo ben onun Cicik olduğunu bilmiyodum. Sülük ayılıyo bayılıyo sen bunu nasıl yaparsın? Biz de Kuş'la bakıştık falan. Biraz sinir olsam da o haline yine de üzüldüm. Dedim Kuş'a "sinir minir ama az üzüldüm sanki"
Dedi ki "amaan boşver"
Boşverdim. Haha.
Neyse. O kıza hala gıcığım. Hareketleri falan hala dokunuyo. Zaten bana kıl mı ne anlamadım gitti. Ne bok yaptıysam hep ters. Çok saygısız bi de ya. Ben saygısız insanlara gelemem. Bi de alınganlara o başka mevzu.
Yaa 9 zayoftan 5 zayıfa düştüm. O ibne karı yok mu Süsen. Ahan da onun yüzünden. Orospu karı test yaptı son sınavları.
Yaa evde tekim. Acayip tırsıyorum. Na şimdi camdan biri gircek ebeme kadar ırzıma geçicek diye.
Neyse. Bu kadar. O kadar uzun yazamıyorum ne yazık ki. İdare edin.
-İdare edemem Julliet. İdare edememm! Falan ahuahus.
Hadi tchüs, despedida, addio, bye, güle güle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder