15 Haziran 2010 Salı

Babama Bi Sktr Git Diyemiyorum Ya, Çok koyuyo.

Benim babam varya benim babam. Çok şerefsiz. Cidden öyle.
Ne yaptım bilmiyorum ama Allah bana böyle bir baba verdi.
Adam beni hiç düşünmez, okulumu takmaz, ama karne günü geldi mi ilgili baba olur; "Hele bir zayif gelsin sen görürsün daha bilgisayarı" moduna girer.
Na işte noldu? Kalıyorum sınıfta. Yaz boyunca bilgisayara giremiyecek miyim? Rüyanda görürsün.
Ev işi yapmıyorum diye çemkiriyo. Sanane? El oğlu anana küfreder diyo. El oğlu ne derse desin nolcak lan? Sıçmıcak mıyım ağzına ben onun? Hele bi desin anneme bir laf, boşamayacak mıyım? Neyden korkucam?
Ayrıca, annem benden yardım isteyince yapmıyor muyum? Tabii, sen görmüyorsun. Sen hep zaten benim eksilerimi gör. Artılarımı skleme.
Bugün olanı anlatayım. Annem yemek hazırlıyordu. Babama çamaşırları as dedi. İt ite it kuyruğuna hesabı babam direk bana verdi bu görevi. Yapamayınca da binbir laf.
Çok biliyosan buyur dedim. Kaldı göt gibi. Ama sonuç ne oldu. O astı. Hahayt.
Ama varya nasıl içimden geldi o an. Bir siktir git başımdn diyemedim ya. İçime oturdu.
Geç yatmama geç kalkmama taktı ya. Abi yaz geldi. Okul bitiyo bu hafta. Ne diye tavuk gibi erken yatayım ya? Okula mı gidiyorum mal?
Odam dağınıkmış Yahu sanane? Oda benim keyif benim aq.
Ben dağınık seviyorum, aradığımı buluyorum. Sanane! Sanki bu odada yaşayan kendisi.
Beğenmiyosan girme diyorum, uuuu sen bunu bana nasıl dersin.
Tabii, bilgisayar benim odamda ya. Buraya girmek zorunda.
Tüm gün okuldayım. Kendisi evde. Girmiyo bilgisaraya, ben eve geliyorum, giriyorum nete. Kalk ben gircem.
Gel de küfür etme.
Hayır napıyo ne ediyo onu da bilmiyorum ya.
Şeytan diyo al bıçağı, sok böğrüne, geber. Ama annem var. Onunla bir başına bırakamam ben onu. Delirir kadın.
Ama bir 18 olayım. Gidicem. Annemi de alıcam yanıma. Olmuyor yoksa.
Neyse, akşam akşam şişirdim başınızı. Kaçtım, görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder