18 Haziran 2010 Cuma

Fuck You All :P


Şaka maka okul bitti ya. Kaldık sınıfta. Gerçi bilerek kaldım. Çocuk gelişimi denen lanet bir bölümde okuyordum. Baktım olmadı, Yabancı Dil'e geçmek istedim. Çünkü ingilizcem iyi. Eh bunun içinde kalmam lazım neyse. Kaldık sonuçta.
Bugün güzeldi ya. Okula sadece karna almak için girdik :D Okulun yakınlarındaki kafede baya kaynattık. Bi acıkmışım. Off. Neyse tost ısmarladım. Tost geldi ama nasıl? Yanında birkaç pattis kızarması, cherry domates falan. Tam yicem Kuş aldı elimden tabağı. Neymiş resim çektirecekmiş. Ama aldım intikamını. Tam çekilirken uzattım elimi Peace yaptım. Muahahayt.
Bugün acayip bi havadaydım zaten. Siyah siyah ojeler, göz kalemi, rimel falans. Siyah tayt ve elbisem -her ne kadar hamileymişmiş görünsemde-, bileğimdeki dövme ve parmağımda yazan Jullietta ile baya asi bi havadaydım. Müdür yardımcısı falan görünce şaşırmıştır heralde. Eh, hep süt kızlık olmaz.
Dönerken de neredeyse ağlıyodum. Kuş'la döndük. Bizim şarkımızı dinliyoduk. Otobüsten indik, yollarımız ayrıldı. Eve dönene kadar yumruk oturdu böyle boğazıma. Kötüydü yani.
Bonibon gelemedi. Geldi de geç geldi. Kitabım onda kaldı. Üç ay oofs. Aq ben böyle işin. Neyse buluşuruz bi ara alırım da moralim bozuldu ya.
Geldim eve uyudum. Bir yorulmuşum. Üst kattakilerin sesiyle uyandım. Baya söylendim ama. Hay çenenizin bağına dedim. Kapattım camı tekrar yattım. Ama havasızlık, uyuyamadım.
Kalktım nete geldim. Koptuk falans.
Ahanda başım döndü. Ne var acaba şu beynimde? Kesin bi sorun var ama ne bilmiyorum. MR'a gitmezsen böyle olur J!
Neyse hadi bitiriyorum yaşadınız. Zaten okunmuyorum, kendimi eğlendiriyorum ya neyse. Tchüs :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder