8 Temmuz 2010 Perşembe

Eclipse Etkisi :)


Ay kaç gündür ne halde geldim.
5 kez falan Eclipse'i izledim. Şuan soundtrackinden iki şarkıyı -taktığım- dinleyip dinleyip duruyorum. Bir Taylor bir Xavier gidip geliyorum :)
Taylor sevgimi bilen bilir geçiyorum :)
Abi Xavier nerden çıktı şimdi anlamıyorum. Hoş çocuk, çok tatlı, gülümsemesi can yakıyor, sarışın, Avusturalyalı, aksanı çok şirin, oyunculuğu çok iyi, dudaklarına bitiyorum falan liste uzar gider. Neden bu kadar bağlandım bilmiyorum. Herkesten kıskanır oldum. Onu görünce kalbim ağzıma geliyor. Ouff. Taylor'ı bile bu kadar kıskanmıyorum ben artık. Ama o kadar işte. Şu sıra hala içimde bir yerlerde ama o kadar. Bitti sanırım. Hala Taylor Taylor diye dolanıyorum. Neyse. Dün Vampires Suck'ı izledim. Allaaamm. Öldüm gülmekten! Süperdi ya! Bir de şeyi fark ettim. Ben alt yazısız da gayet ingilizce film izleyebilirmişim ihihi :D Ayy ihihi diyince -gözlerimi pörtlettim şuan diyince nedir ya neyse- aklıma Stewie geliyo :D -Mum mum mum mum mum mommy mommy ma ma mum -What? -Hi ihihihihih :D Ay ölcem hahahaha Neyseeemmm :D Eclipse'a geri dönelim. Bir sahne vardı ki beni benden alan. Jacob'ın acılar içinde bağırması. Ya böyle varya biri benim sağ tarafımı kırdı sandım. Bir acıdı canım. Ağladım ya. Bella içeri giriyor tekrarlıyorum kendi kendime gerçek değil diye ama bir görerim ki onu terli bir halde. Hadeee. Gel de durdur kendini.
Ama kötüydüm ya, cidden. Çok fena oldum. Baya bağlanmışım ben ona. Bilmiyordum bu kadar olduğunu. Hani tamam diyordum sevgi değil aşığım ben gerçekten diye ama bu kadar olduğunu hiç... tahmin etmemiştim açıkcası. Evlilik teklifi sahnesi bitirdi beni yanlız es geçemeyeceğim :D Çok tatlıydı be. Orda çalan şarkıyı dinledikçe sırıtıyorum 32 dişimle -varsa o kadar tabii-.
Bu kadar Eclipse yeter :D Saçlarımı boyatıcaaammm! Annem sprey boyayla -hani şu yıkayınca çıkanlardan- yapta olmazsa çıkartırız dedi. Koyu turuncu veya pembe istiyorum. Hatta kafamda belirledim rengi. Dipleri turuncu yapıcam, pembe röfle atıcam. Hoş olcak hoş, valla. Yanlız artık çevremde görenler satanist diye üstüme meşalelerle gelirlerse diye tırsıyorum hadi neyse. Ay düşünemiyorum ya haha. Genelde dışarı kalem çekmeden çıkmam. Siyah falan giyinirsem, saçların rengi anormal, saç şeklim de pek olmasa da benziyor gibi, tırnaklarda siyah oje, ha bir de kedi görüp seversem, sıçtım demektir.
Neyse benden bu kadar. Şu renkler de aha resimdeki kızın saçındaki renklerden olacak :D
Hadi öptüm xoxo :)

2 yorum:

  1. Çılgın Julietta :D
    Saçlarının rengini değiştrdiğinde buraya foto atmazsan döverim seni :P
    Merakla bekliyorum...Benimde kızıl -böyle dolaşalım biz İst. sokaklarında.
    Xavier bir başka konu o harika bir dünya harikası hatta manyak bir şey <3
    Vampires Suck'ı merak ediyorum bende dur izleyim bakalım :D

    Harikasın.
    xoxo - SunOfJune

    YanıtlaSil
  2. Aha, sure :D Belki arkadan çekerim :P
    Dolaşalım baby vuhuuu :D
    Aahh aah o anlatılmaz yaşanır <3
    İzle baby izlee :D
    Senin kadar değilim :)
    Xoxo <3

    YanıtlaSil