16 Eylül 2010 Perşembe

My World

Uzun bir aradan sonra yine beeenn :)

Şimdi isim My World diye Justin Bieber'dan bahsedeceğim sanmayın vallahi dalarım. Tamam severim kendisini ama koca bir blog postunu onunla dolduracak kadar salak değilim =D
My World derken, hayal ettiğim dünyadan bahsediyorum. Başlamadan diyeyim çook fazla hayal var içerisinde. Ve bunun farkındayım, olmayacağını biliyorum. Üstüme gelmeyin bu konuda, istirham ederim.
Hayatımız fantastik-bilim kurgu olsa fena olmaz mıydı? Bence harika olurdu. Şöyle hayal ediyorum.
Tabii ki tek Tanrı'lı. Ama Yunan Mitolojisi'nden bildiğimiz Tanrı ve Tanrıça'lar, bir çeşit, Tanrı'nın yardımcıları gibi olsa. Dünya üzerinde. Mesela Deniz Tanrısı Posedion, denizsel şeylerle ilgilenen kolu olsa falan. Savaş Tanrısı Ares, savaşlarla ilgilense falan. Ama yaratma, can alma ve Tanrı'nın tüm yetkileri yine Tanrı'da olacak. Ateist değilim, bunu da buradan çıkartırsınız sanırım. Sonra dalmayın bana.
Sonra vazgeçilmezlerimiz, vampirlerde olsa. Ha ama Twilight'taki gibi değil hepsi. İyi vampirler Twilight ve Vampire Diaries'dekiler gibi, kötü vampirlerse True Blood'dakiler gibi olsalar. Bazı vampirler Vampire Academy'dekiler gibi olsa mesela.
Kurt adamlar olsa. Kötüleri Dolunay'da, iyileri öfkelenince insan formundan kurta dönüşseler. Bildiğin kurt olsunlar ama, o çirkin olanlar kötüler olsun. İyi olanlar Twilight serisindeki gibi olsun.
Deniz kızları ve erkekleri olsa mesela. İyi kalpli yari insan yarı balık yaratıklar. Siz denizde yüzerken size eşlik etsinler.
Tüm hayvanlarla anlaşabilsek. Onlar bizi, biz onları anlasak. Bu şekilde hayvan ölümleri ve yırtıcı hayvanların insanları öldürmesi kalkar ortadan.
Yarı at yarı insan adamlar-kadınlar olsa. Savaşçı olarak falan.
Melekler olsa, düşmüş melekler falan.
İnsanlar da olmalı ama. İnsan olmadan olmaz tabii ki.
Mesela böyle bir dünya olsa ben ya insan olmak isterdim ya da Tanrı veya Tanrıça'lardan birinin kızı. Örneğim Artemis'in kızı olmak... Of süper.
Ha tabii Tanrı ve Tanrıça'ların çocuğu olsun ki hayalim tam olsun.
Uzaylılar olsa, arada uğrasalar. Teknolojimizle ilgilenmek onlara ait olsa.
Ve Orta Çağ'ımsı bir ortam olsa. Kıyafetler, silahlar hep öyle kalsa. Ama teknoloji hep ilerlese.
Büyücüler olsa. Harry Potter'daki gibi bir okulda yetiştirilse. Merlin gibi olsa bazıları...
Demode isimler olmasa. Herkeste sadece bir tane isim olsa. Aynı isimden defalarca olmasa.
Herkes, kız-erkek fark etmeden ok atmayı, kılıç kullanmayı, savaşmayı bilse.
Herkes eşit olsa. Tüm dünya aynı standartta ve aynı düzende olsa. Herkes asil olsa mesela, insan olanlar yani. Eşit olsak böylelikle.
Asiliz ya, hizmet edecek başka yaratıklar olsa. Köleler olmasa.
Hayat daha güzel, daha yaşanılası olmaz mıydı?

Ps: bu dünyayı kafamda nasıl kurdum? Okuduğum kitaplar, izlediğim filmler sayesinde.
Deniz Tanrıçası, Gece Evi, Twilight, Güneyli Vampirler, Vampir Akademisi, Düşüş esinlendiğim kitaplar.
Percy Jackson ve Olimposlular, Narnia Günlükleri: Prince Caspian, Twilight, The Vampire Diaries, az buçuk True Blood esinlendiğim film ve diziler.

Ha bu arada ben böyle bir kitap yazabilirim ha. Sakın diyim çalmayın, telif hakkı bende...

Hadi öptüm çavs.
Xoxo, Dee McClair :P -ahanda adım böyle olurdu eğer böyle bir dünya var olaydı =D-

2 yorum:

  1. Senin o dünyanı yerim <3
    Harikasın :)
    Hayaller tatlıysa bırak tatlı yiyelim tatlı konuşalım bebeğim =)

    YanıtlaSil
  2. Oy ben de seni yerim <3
    Teşekkür ederim :)
    Haklısın hayatım :D

    YanıtlaSil