20 Eylül 2010 Pazartesi

My first day at my school =P

Aslında, yeni okulumun ilk gününü anlatmadan gidesim gelmedi :D
Sabahın 7.30 unda kalktım. Beni aldı titreme. Ama üşüdüğümden yani başka bir şey sanmayın =D Neyse saat 8.00 de çıktık yola, yukarıdaki otobüs durağına. Sevgili babacığım(!) ile. O da zar zor. Neyse.
Durakta indik teeeee okula kadar yürüdük.
Müdür muavininin konuşması için yaklaşık 2 saat bekledik. 9 da olması gereken tören 9.30 da olmuştur. Hadi bir tanesi konuşsa neyse, 3 kişi konuştu. Bir an ordaki bütün herkes konuşacak sandım, neyse ki olmadı öyle bir şey. Arkamdaki çocukta komik şeyler falan söylüyodu. Neyse sonra sülalem kadar 9. sınıf sayıldı. 11 ve 12. sınıfları göndermişlerdi önceden. 10. sınıfları sayıyolardı ama öğrenciler vır vır konuştuklarından adımı duyamadım. Yine de girdim okula. Bi kız geldi yanıma böyle çıtı pıtı şirin. "10 yabancı dil A nerde biliyomusun?" dedi. Ben de "Bilmiyorum ben de arıyorum" dedim. Neyse bulduk sınıfı, kimse yok. Bir en arkada bir çocuk var bir de en önde benim ebatlarımda bir kız. Önce bir yer buldum oturdum sonra kız gel çıkalım dedi. Çıktık. Daha adlarımızı söylemeden böyle konuştuk falan. Sonra dedim bari diyim adımı. Söyledim. O da "ben de Cansu" demez mi? Hadii beni aldı bir hüzün. Cansu'ma mesaj attım, seni şimdiden özledim diye. Neyse yeni Cansu'yla sınıfa girmedik neredeyse, okulda dolandık durduk. O benim ebatlarımdaki kız bize bağırdı işte gelin diyoruz hoca çağırıyo diyoruz diye. Cansu'yla bir gıcık olduk ki. "Çekiceğimiz var, sakın boyun eğme bu tiplere. Burda çok orospu var" dedi. Neyse kafeteryaya indik kitap dağıtıyorlar diye. Sınıf öğretmenimiz geldi. Listeye baktım adım yok o.O Bir şok bir korku kapladı içimi. Neyse annemi aradım, müdür yardımcısını aradı. Okulun öğrencisi gözüküyorum ama bir karışıklık mı ne olmuş yarın halledilirmiş. Rahat bi nefes aldım. Kitapları alıcaktık hazır değillermiş. Yarın hazır olurmuş. Gidebilirmişim. Ben orda bir hasiktir çektim. Benim ordan eve dönmem -en azından tek başına- imkansız. Anneme dedim beni alın. Sonra servis şeyine gittim sordum. 1de kalkıcakmış servisler. E saat 11. Neyse bekliyim dedim. Annemi aradım gelmeyin beklicem dedim. Önce tribünde oturdum. Sonra baktım güneş fazla. İçeri girdim, sınıfıma gittim. Biri 'geçmiş olsun gardaşlar' yazmış bende altına 'Thnx buddy, lol' yazdım :D Sonra çıktım yine dışarı, demirlerin kenarında oturdum. Sonra baktım Yeniköy servisi geldi. Tekrar tribüne geçtim. Baktım birileri biniyo bende bindim. 11:30 dan 13:00 e kadar içerde bekledim. Yanıma oturan kızda da Gece evi serisinin kitapları vardı. Kitaplardan konuştuk. Sonra bir çocuk bindi. Aşırı matrak bişiydi yalnız. Aynı yerde indik =D
Neyse işte böyle geçti ilk günüm. Gelince de bakkaldan cipsle kola aldım. Bir de güzel omlet yaptım. Yedim valla oh =D
Bakalım yarın nasıl olacak...

2 yorum:

  1. Ooh ne kadar güzel bir gün geçirmişsin.
    Çok sevindim birtanem senin için
    Yazılarının devamını bekliyorum ona göre :D

    YanıtlaSil
  2. Ahah öyle oldu galiba ya =D
    Sağol hayatımmm :)
    Pekala :P

    YanıtlaSil