13 Ağustos 2010 Cuma

Tatil Tatil Tatill :D


Bu pazartesi tatilden döndüm. Dersiniz ki ne zaman gitmiştin kii? Ondan önceki pazar günü gittim :D Gökçeada'ya. Oraya gitmeyeli 4 yıl olmuştu. Baoow. Ne kadar değişmiş ya. Sıçmışlar içine bildiğin. Kaleköy'de böyle kayalıklar vardır, orda durur hem denizi hem de güneşin batışını izlersin. Dalgalar kayalara vurdukça için bir hoş olur. Hah işte o kayalıkları azaltmışlar sanki, bir de tee oraya kadar çocuklar için şişme oyuncaklar koymuşlar. Saçma. Kaleköy'de denize girerdik eskiden, çok güzeldi orası. Artık o deniz lağamın döküldüğü bir yer olmuş. Yıldız Koy'u vardı, orası berbat bir yerdi. Orayı güzelleştirmişler, orda girdik denize.
Hah işte burda başlıyor tatil maceram :D Pazartesi akşamüstüydü. Denizdeyiz babamla, annem girmedi. Neyse. Babam dedi ki "aha bunlar Alman bak". Kafamı kaldırmamla şoka girmem bir oldu. Allah'ımmmmm! O nedir öyle? Öldümmm. Anneyle baba tırtta, çocuk! Başta küçük sandım ama yanımızdan geçerkene anladım ki benden bi yaş falan büyüktür. Neyse işte sonraki günde geldi bunlar bu koya. Çocuğu mayodan tanımaya başladım ben artık. Beyaz üstüne siyah çizgileri olan dizine kadar bi mayo giyiyodu. Sonraki gün bu oktu koyda! Amanin ben bir telaş. O gün de merkeze gideceğimizden erken döndük koydan. Neyse ben merkezde kitapçı aradım, yok! Deli oldum. Koskoca adada kitapçı olmaz mı? Ne cahil insanlar! Neyse neysee, bindik otobüse. Babam "aa Almanlar" dedi. Kafamı çevirdim, onlar! Bizim otobüse doğru geliyorlar. Anamm beni aldı bir heyecan :D Çocuk otobüse binmeden önce bi baktı bana. Sonra otobüse bindi, anası oturdu kendisi ayaktaydı. Döndü bir daha baktı. Küçük bi kız- baya küçüktü ama 5-6 vardır. Yer verdi, "gel abi otur" dedi. Bu daa "yok rahatsız olma" dedi. Türkçe!!! Aynı yerde indik, ama onlar bizim pansiyona giden yolun karşı yoluna saptılar. Akşamüstü babasını takip ettim, evlerini buldum :D
Neyse sonraki gün yine denizde gördüm. Akşamüstü babam bombayı patlattı! Dedi ki "bunlar Alman değil İngiliz". Dedim "Hobaa nerden anladın?"
"Bi kafede oturuyolardı ingilizce konuşuyolardı" dedi. O akşamüstü annemle Kaleköy'e inerken onların evinin önünden geçtik, ordaydı!! Bakamadım ama, kafamı eğdim, kafamı sallıyarak yürüdüm, müzik dinliyodum. Allah'tan Paramore'du yani :D İşte şarkıya eşlik ettim bende az 'utanansmile'
Ertesi akşamüstü de dedim "benim canım sıkıldı ben bi dolaşıp gelcem" Amaç evlerinin önünden geçmekti. Geçtim, orda yoktu. Geri döndüm. Ertesi gün yine geçtim, yoktu. Sonra anladım ki bunlar gitmiş. Telefonda kuşumla konuşuyodum. Salak gibi çocuktan bahsettim. Annemde yanımdaydı! O günün akşamı da gittim salak gibi anneme "aslında ben sizden gizli o çocukla çok şey konuşurum" dedim. Annem de demez mi "Sen çok beğendin sanırım bu çocuğu. Kuş'a da diyodun gözlerini görmedim falan. Görseydin bi de" diye. Anamm, dedim tamam öldüm ben. Diyorum "yok ne işim olur" diye ama kızarmışım. Üff yani. Sonra ben sinirlendim, triplere girdim, çemkirdim falan anneme. Neyse gittiklerini anladığım günden sonra tatil çok boş geçti :-/
Zaten bir iki gün sonra da biz döndük. Ha bi de ben hastalandım. Bi boğaz ağrısı çektim ki oy oy oy. Böyle bi gece hatta sanki boğazıma biri oturuyodu. Ne nefes alabiliyodum ne yutkunabiliyodum. Berbattı yani! Sonra da dönüş yolundaydık. Pazartesi 5.30da kalktım. 14:30-15:00de evdeydik. Ama işte pc bozuktu. Bende paso telden facebooka girdim. Taylor ile Selena'nın TCA'da sarıldıkları haberini okudum. Ben bi zıplıyorum evde. Anneme falan sarıldım. O sırada disney channelda da its on şarkısı vardı. Uğurlu şarkım <3 İndircem az sonra :D Sonra işte pc düzelince baktım resimlere falan. Ağlıyodum o.o İşte bu kadar :D Baya olaylı bir tatildi benim için bu tatil :D Önümüzdeki tatillere bakıcaz artık :D
Bu arada çocuğun resmini çektim, arkadan da olsa. Buyrun;

2 yorum:

  1. Julietta
    tatilin güzel geçmiş sevindim (:
    çocukta bayağı hot yani.
    Gökçeada'yı merak ettim mutlaka gidicem not aldım =D
    xoxo MJP
    Yazılarının devamını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Valla güzeldi ya :D Hot ki ne hot MJP yaa :D Yaktı geçti :P Haberleşelimde aynı anda gidelim ;) mucuk :D Gelecektir ;(

    YanıtlaSil